خبر گزاری جوانان ایران - آینه

دكتر محمد علی هالو شاعر و نویسنده و مستندساز و اولین وبلاگ نویس ایرانی

تاریخ:شنبه 1 خرداد 1395-02:24 ب.ظ

دكتر محمد علی هالو شاعر و نویسنده و مستندساز و اولین وبلاگ نویس ایرانی

Astarao (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۴۶ (UTC)دكتر محمد علی هالو شاعر و نویسنده و مستندساز و اولین وبلاگ نویس ایرانی

اسماعیل اسدی دارستانی  درجه دار بازنشسته ارتش  وی در روز نامه دیواری مدرسه راهنمایی توحید آستارا اولین بار  در سال 1367 از اسم مستعار دكتر محمد علی هالو   در شعر و متن مقالات خود استفاده نمود و در آستارا وی را بعنوان دكتر هالو می شناختند و همزمان با نشریات كشوری و بنیاد بعنوان خبرنگار ادامه داد بعداز استخدام درارتش  چون مجاز به خبرنگاری نبود  با اسم مستعار با نشریات همكاری  می كرد   از جمله پیام دانشجو بنام دكتر هالو  .. وی در شعر ها و نوشته های تند خود از اسم دكتر هالو استفاده  می كرد  و در سال 1372 كه از سوی سازمان بعنوان دوره انترنت رفت  با دوستی كه با استاد انترنت ایجاد كرد علاقه ای زیادی به فضای مجازی نشان داد  و اولین بار كه در سال 1380 اولین سایت وبلاگ نویسی در ایران تاسیس شد وی بعنوان اولسن وبلاگ پرشین عضو شد یعنی اولین وبلاگ نویس ایرانی و بعداز آن با ثبت سایت وبلاگ اقدام نمود اما بوی مجوز ندادند  وی رسما از سال 1379 اولین سایت خود بنامهای  آستارا نیوز  و ایران نیوز  و گیلان من ئ و درد نیوز را افتتاح نمود با آمدن وبلاگ در سال 1380 دامنه فعالیت خود راب عنوان فعال حقوق بشر وومحیط زیست ادامه داد  بعنوان یك فعال محیط زیست و حقوق بشر  و اولین وبلاگ نویس ایرانی شروع بفعالیت نمود وی بعداز اتفاقی كه در ارتش  در سوماردر حین انجام وظیفه رخ داد به قزوین از آنجا به پادگان تفنگداران دریایی ارتش در منجیل و آخرین یگان خدمتی پادگان نیروی دریایی ارتش در رشت بود كه بعلت بیماری شدید بازنشست گردید سال 1378   ... وی دامنه فعالیت خود را با نوشتن چند كتاب از جمله بر رسی تاریخ حقوق بشر ومیحط زیست با 5 كتاب مجوز و اجازه چاپ گرفت  و اما مجوز هفته آبادگران شمال و سایت درد نیوز وی بعلت عدم صلاحیت ندادند.....   اما وی بفعالیت حقوق بشری و محیط زیست خود ادمه داد و اولین وبلاگ نویس ایرانی بود كه توسط دادگاه انقلاب تهران فراخوانی  بمدت نامحدود بازداشت بعداز مدتها شنكجه و بازجویی تبریه شد .

این شاعر و فعال حقوق بشر تاكنون بارها دستگیر و شنكجه و پرنده سازی نمود است كه آخرین بار در سال 1393 بعلت فعالیت وبلاگ نویسی و حقوق بشر به مدت شش ماه زندان محكوم شد ... وی تاكنون هفت فیلم مستند حیات وحش و مذهبی و گردشگری ساخته است و هماكنون نیز بعنوان وبلاگ نویس فعال حقوق بشر و محیط زیست و شاعر و مستند ساز متنقد فعالیت می كند و از اولین نفرات فعال در تلگرام در شمال كشور می باشد.astarao@yahoo.com—ایمیل : dardnews.ir astaranews1.ir شماره تلفن 09112850112 astaranews.com gilanman.ir

منوی ناوبری




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Mia Q.
دوشنبه 28 بهمن 1398 07:54 ب.ظ
Great info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!
Mia Q.
دوشنبه 28 بهمن 1398 07:54 ب.ظ
Great info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!
Mia Q.
دوشنبه 28 بهمن 1398 07:54 ب.ظ
Great info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!
Mia Q.
دوشنبه 28 بهمن 1398 07:54 ب.ظ
Great info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!
Mia Q.
دوشنبه 28 بهمن 1398 07:54 ب.ظ
Great info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I have book marked it for later!
Laura Simmons
شنبه 26 بهمن 1398 09:23 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Laura Simmons
شنبه 26 بهمن 1398 09:23 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Laura Simmons
شنبه 26 بهمن 1398 09:23 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Laura Simmons
شنبه 26 بهمن 1398 09:23 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Laura Simmons
شنبه 26 بهمن 1398 09:23 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Laura Simmons
شنبه 26 بهمن 1398 09:23 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Laura Simmons
شنبه 26 بهمن 1398 09:23 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Stephanie Roberson
پنجشنبه 24 بهمن 1398 05:10 ب.ظ
I really love your website.. Great colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own site and would love to know where you got this from or exactly what the theme is named. Thanks!
Stephanie Roberson
پنجشنبه 24 بهمن 1398 05:10 ب.ظ
I really love your website.. Great colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own site and would love to know where you got this from or exactly what the theme is named. Thanks!
Stephanie Roberson
پنجشنبه 24 بهمن 1398 05:10 ب.ظ
I really love your website.. Great colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own site and would love to know where you got this from or exactly what the theme is named. Thanks!
Stephanie Roberson
پنجشنبه 24 بهمن 1398 05:10 ب.ظ
I really love your website.. Great colors & theme. Did you build this amazing site yourself? Please reply back as I’m trying to create my very own site and would love to know where you got this from or exactly what the theme is named. Thanks!
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Bella A.
شنبه 19 بهمن 1398 04:50 ب.ظ
Good article. I am dealing with a few of these issues as well..
Nicole Washington
سه شنبه 15 بهمن 1398 05:16 ب.ظ
I know this website offers quality dependent articcles and other data, is there any other website which provides such information in quality?
Faith Owen
دوشنبه 14 بهمن 1398 07:57 ب.ظ
you are in point of fact a excellent webmaster. The web site loading pace is amazing. It kind of feels that you're doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you've done a great activity on this matter!
Jessica Hernandez
جمعه 11 بهمن 1398 06:39 ب.ظ
What’s up everyone, it’s my first visit at this web site, and post is in fact fruitful designed for me, keep up posting these posts.
Morgan Merritt
پنجشنبه 10 بهمن 1398 05:41 ب.ظ
Thank you a lot for sharing this with all of us you really recognise what you are talking approximately! Bookmarked. Kindly additionally discuss with my website =). We can have a link trade agreement between us
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic