خبر گزاری جوانان ایران - آینه

خودکشی پیرزن ۷۱ ساله در دزفول

تاریخ:شنبه 1 خرداد 1395-02:40 ب.ظ

امیر عیسی زاده امروز افزود: جسد حلق آویز شده این پیرزن، روز جمعه در یکی از مناطق شهری دزفول در منزلش پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه خودکشی شب پیش از کشف جسد افتاق افتاده گفت:این پیرزن در محله سیاهپوشان دزفول تنها زندگی می کرد و با روسری خود را از سقف حلق آویز کرده بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول اظهار کرد:با بررسی انجام شده خودکشی تایید شده و احتمال قتل وجود ندارد.

عیسی زاده افزود: تحقیقات برای دلیل علت خودکشی در حال انجام است.

اواخر فروردین نیز جوانی حدود ۲۱ ساله ساکن روستای شیرین آباد دزفول با طناب خود را حلق آویز و به زندگیش پایان داد.

۱۷ فروردین نیز مرد ۵۶ ساله ای بر اثر سقوط از ارتفاع در مجاورت پل شریعتی دزفول آسیب دیده بود که بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:29 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Alexandra Harris
سه شنبه 29 بهمن 1398 10:28 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Dana Torres
پنجشنبه 24 بهمن 1398 06:28 ب.ظ
I was able to find good info from your blog articles.
Lauren X.
دوشنبه 21 بهمن 1398 04:49 ب.ظ
Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!
Lauren X.
دوشنبه 21 بهمن 1398 04:49 ب.ظ
Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!
Lauren X.
دوشنبه 21 بهمن 1398 04:49 ب.ظ
Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!
Lauren X.
دوشنبه 21 بهمن 1398 04:49 ب.ظ
Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!
Lauren X.
دوشنبه 21 بهمن 1398 04:49 ب.ظ
Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!
Lauren X.
دوشنبه 21 بهمن 1398 04:49 ب.ظ
Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!
Lauren X.
دوشنبه 21 بهمن 1398 04:49 ب.ظ
Everything is very open with a precise clarification of the issues. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!
Olivia Lopez
یکشنبه 20 بهمن 1398 06:09 ب.ظ
Very Nice Article..
Olivia Lopez