خبر گزاری جوانان ایران - آینه

قانون نانوشته( یك بام و دو هوا )

تاریخ:یکشنبه 29 مرداد 1396-10:15 ب.ظ

 قانون نانوشته( یك بام و دو هوا )
قانون، عظیم است، و درک کردنش عظیم تر و اجرای آن، هزارها بار عظیم تر از خود قانون و درک آن!اما قانون می شود درك كرد
اما قانون نانونشته را نمی شود درك كرد  اسماعیل اسدی دارستانی نویسنده و محقق و روز نامه نگار
من بعداز بازنشستگی از ارتش پنج كتاب نوشتم و مجوز و چاپ شد آخرین بررسی تاریخ حقوق بشر و محیط زیست است و از سال1377 بهروز نامه نگاری و خبر نگاری مشغول هستم و از سال 1379 سایت درد نیوز و آستارا نیوز و ایران نیوز را تاسیس نمودم  و از سال 1380 رسما اولین وبلاگ نویس های معروف ایران شدم  و كسی نیست مرا نشناسد.
1- بعداز 19 سال سابقه در حرفه روز نامه نگاری  درخواست مجوز هفته نامه آبادگران شمال كردم   كه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد  با مجوز ژروانه هفته نامه من مخالفت یعنی رد صلاحیت كرد با اینكه من گواهی عدم سو پیشنه ام را در پرونده بود این امر توسط یك وزارت خانه و ارگان انجام و اعمال نفوذ شد
خلاصه وزارت ارشاد بعداز 19 سال فعالیت روزنامه نگاری و وبلاگ نویسی و سایت و....    مرا از روز نامه نگاری محروم كرد بدون مدرك و سند فقط با دو گزارش از ارگانها كه كذب است توسط دو نفر برایم ساخته شده پرونده سیاسی    چون من فعال حقوق بشر و محیط زیست هستم .
2- سایت درد نیوز و آستارا نیوز من از سال 1379 تاسیس و فعال هستند  و همه در ایران این دو سایت را می شناسند خبری و تحلیلی و حوق بشر و محیط زیست و...
در سایت ثبت نام كردم   چند بار معاونت مطبوعاتی با اعمال نفوذ همان دو ارگان بدون سند و مدرك كارشكنی كرد تا پرونده مجوز من به كمیسیون مجوز سایت نرود  بعداز یكسال   با اعمال نفوذ  همان دو ارگان بدون اینكه سو پیشنه داشته باشم   مرا از فعالیت سایت درد نیو زو آستارا نیوزمحروم كردند   یعین مرا رد صلاحیت كردند
خلاصه با قانون نانوشته رسما فعالیت روز نامه نگاری و سایت مرا منع شدند و مرا بعداز نوزده سال بكاری كه علاقه داشتم و كار می كردم قانون نانوشته محروم از كار كرد
توضیح : قبلا هم با اینكه من در شورای اسلامی روستای سیبلی یعنی محلم عضو بود دوره بعدی رد صلاحیتم كردند همان دو وزارت خانه و ارگان و... امسال بخاطر همین دیگر چون می دانستم قانون نانوشته در خصوص من اجرا می شود بعنوان كاندیدای شورا محل ثبت نام نكردم   تا دوباره توسط قانون نانوشته رد صلاحیت نشوم
خلاصه قانون نانوشته مرا از كارهای كه به آن علاقه د اشتم و نوزده سال سابقه كار دشاتم محروم كردند رسما بیكارم و بیمارم كردند .... اتفاقی دیگر برایم افتاد ضامن چند نفر  از اقوام و دوستان شده بودم  وام گرفته بودند  وام اشان را ندادند   مجبور شدم ماشین ام و زندگی ام را بفروشم بخاطر شكایت بانكها و مسدود شدن حقوق بازنشستگی ام        قسط عقب افتاده وام گیرندگان را بدهم  و حالا هم ازحقوقم كسر می شود من كلا نزدیك فقط پانصد تومان دریافتی حقوق بازنشستگی ام است   از  نماینده ولی فقیه در استان گیلان و استاندار گیلان  و  نماینده و فرماندار و امام جمعه و بنیاد شهید نامه بردم به اسكله تشكیل پرونده دادم تا استخدام شوم  الان نزدیك یكسال منتظر كار هستم    وقتی  زیاد پی گیریی كردم  كه مرا در اسكله استخدام كنند   دوستی  كه خود مسئولیت داد  گفت    نمی گذارنند تو در اسكله استخدام شوی ...... باز یقه مرا قانون نانوشته گرفت  نگذشت در اسكله استخدام شوم   قدرت خرید نان ندارم       قانون نانوشته قبلا مرا از رو زنامه نگاری و سایت و... محروم كرده بود یعین مجوز فعالیت ندادند تنها منبع در آمد من بود   و حالا هم فهمیدم نمی خواهند من جایی كار كنم یعین در گرسنگی  بمانم ....   چون من یك نویسنده و محقق و روز نامه نگار و وبلاگ نویس منتقد و فعال حقوق بشر و محیط زیست هستم ...
جریان قانون نانوشته همین  بدون اینكه محكومیت یا حكمی یا سو پیشنه داشته باشی    از كار كردن تو را محروم كنند و طرف حسابت هم معلوم نباشد این می گن قانون نانوشته .....       اسماعیل اسدی دارستانی    نویسند ه و محقق پنج كتاب  و روز نامه نگار و وبلاگ نویس و سایت و.. با 19 سال سابقه و درجه دار بازنشسته ارتش و فرزند جانباز 65درصد  و برادر جانباز   و مستند ساز و.......   09119812795




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:42 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:42 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:42 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:41 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:41 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:41 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:41 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Donna Cook
سه شنبه 29 بهمن 1398 01:41 ب.ظ
You need to take part in a contest for one of the greatest websites on the web. I’m going to highly recommend this site!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Michelle Henderson
شنبه 26 بهمن 1398 07:58 ب.ظ
I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!
Stella King
جمعه 18 بهمن 1398 03:57 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Stella King
جمعه 18 بهمن 1398 03:57 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Stella King
جمعه 18 بهمن 1398 03:56 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Stella King
جمعه 18 بهمن 1398 03:56 ب.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment. I think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo subject but typically people don't talk about such topics. To the next! All the best!!
Brianna Edwards
سه شنبه 15 بهمن 1398 01:25 ب.ظ
My brother recommended I may like this web site. He was once entirely right. This post actually made my day. You can not believe simply how a lot time I had spent for this information! Thanks!
Ashley R.
دوشنبه 14 بهمن 1398 04:24 ب.ظ
Thanks dear site owner your information very useful
Claire Evans
جمعه 11 بهمن 1398 02:46 ب.ظ
Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Very helpful information specifically the last part I care for such information much. I was seeking this particular info for a long time. Thank you and best of luck.
Christina F.
پنجشنبه 10 بهمن 1398 03:50 ب.ظ
That is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere. Short but very accurate information… Appreciate your sharing this one. A must read post!
Makayla Baker
دوشنبه 7 بهمن 1398 04:43 ب.ظ
Saved as a favorite, I like your web site!
Isabella Wilson
چهارشنبه 2 بهمن 1398 08:38 ق.ظ
tnx for info!!
Sandra Martinez
یکشنبه 29 دی 1398 01:03 ب.ظ
Great article! We are linking to this particularly great post on our website. Keep up the great writing.
Judy Clark
چهارشنبه 25 دی 1398 05:23 ب.ظ
Very good post! We are linking to this great post on our website. Keep up the great writing.
Athena Campbell
یکشنبه 15 دی 1398 04:42 ب.ظ
Hi there! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through some of the post I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking and checking back frequently!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic