خبر گزاری جوانان ایران - آینه

نامه یك روز نامه نگار و فعال حقوق بشر و محیط زیست به ریس جمهوری محترم ایران

تاریخ:پنجشنبه 16 شهریور 1396-10:58 ق.ظ

نامه یك روز نامه نگار و فعال حقوق بشر و محیط زیست   به ریس جمهوری محترم ایران


 بنام خدا
ریس جمهور محترم ایران جناب آقای روحانی
موضوع : درخواست رسیدگی و صدور مجوز سایت درد نیوز dardnews.ir        حق زندگی و كار و حیات را دولت از من سلب كرده است  دیگر افسرده و بیمارم شده ام

 با سلام
 من هفده سال است روزنامه نگار و فعالیت سایت خبری درد نیوز دارم 
1- دو بار تشكیل پرونده دادم در وزارت ارشاد درخواست هفته نامه آبادگران شمال دادم با اینكه  گواهی عدم سو پیشنه
و پرونده ام تكمیل بود  پرونده ام را در معاونت مطبوعاتی هیات نظارت بر مطبوعات رد صلاحیت  كردند مجوز ندادند كتبا بمن ابلاغ كردند
2- در خصوص سایت درد نیوز dardnews.ir    كه از سال 1379 فعالیت خبری می كنم   در سایت وزارت ارشاد ثبت نام كردم و تشكیل پرونده دادم با اینكه چند بار
وزارت خانه ای و یك ارگان  دخالت و كارشكنی می كرد به كمیسیون هیات نظارت بر مطبوعات رفت  با اینكه من گواهی عدم سو پیشنه داشتم  ارائه داده بودم صلاحیتم رد شد
 ریس جمهور عزیز در انتخابات قبلی و فعلی من طرفدار شما بودم   ..شغل من روز نامه نگاری و سایت است از این طریق در آمد دارم  چرا به شغلی كه من علاقه دارم و هفده سال سابقه دارم با اعمال نفوذ یك وزارت خانه و یك ارگان بدون سند و مدرك فقط با گزارشات كذب  نمی گذارنند مجوز حتی یك سایت را بگیریم كه از سال 1379 دارم كار می كنم  آیا حق حیات و زندگی من در این مملكت ندارم .
بخاطر محروم كردن وزارت ارشاد  از روز نامه نگاری و سایت بعداز هفده سال  از مسئولان شهرستان آستارا  واستانداری گیلان درخواست كردم حالا  كه نمی گذارید
من به شغلی كه علاقه دارم  ادامه بدهم  مرا در اسكله بندر آستارا استخدام كنند  آنهم قبول نكردند آنهم  اعمال نفوذ می كنند نگذشتند( حتی همان وزارت خانه و ارگان طبق قانون باید حكم شهادت پدرم صادر می شد اعمال نفوذ كرد    چون پدر جانباز 65درصد من بود جرمش فقط پدر من بود )و هزاران بلا سرم آوردند تاكنون حق حیات را از من سلب كردند .......
 ریس جمهور محترم پس من چطور زندگی  و نان در بیاورم  چون یك روز نامه نگار منتقد و فعال حقوق بشر  و محیط زیست هستم  مرا از زندگی كردن و حق حیات محروم كردن
 درخواست دارم  كار كه نمی دهید حداقل مجوز سایت درد نیوز مرا وزارت ارشا د بدهد از سال 1379 من در بعنوان فعالیت خبری و تحلیلی می كنم
 با تشكر  اسماعیل اسدی دارستانی       رو زنامه نگار و وبلاگ نویس با هفده سال سابقه  و نویسنده و محقق پنج كتاب .و فعال حقوق بشر و محیط زیست
فرزند جانباز 65درصد  و برادر جانباز





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Melissa Cook
چهارشنبه 30 بهمن 1398 06:45 ق.ظ
I am really delighted to glance at this weblog posts which consists of lots of valuable data, thanks for providing such statistics.
Melissa Cook
چهارشنبه 30 بهمن 1398 06:45 ق.ظ
I am really delighted to glance at this weblog posts which consists of lots of valuable data, thanks for providing such statistics.
Melissa Cook
چهارشنبه 30 بهمن 1398 06:45 ق.ظ
I am really delighted to glance at this weblog posts which consists of lots of valuable data, thanks for providing such statistics.
Melissa Cook
چهارشنبه 30 بهمن 1398 06:45 ق.ظ
I am really delighted to glance at this weblog posts which consists of lots of valuable data, thanks for providing such statistics.
Melissa Cook
چهارشنبه 30 بهمن 1398 06:45 ق.ظ
I am really delighted to glance at this weblog posts which consists of lots of valuable data, thanks for providing such statistics.
Isabella Smith
سه شنبه 29 بهمن 1398 08:22 ب.ظ
Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be useful to read through content from other writers and practice something from their web sites.
Isabella Smith
سه شنبه 29 بهمن 1398 08:22 ب.ظ
Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be useful to read through content from other writers and practice something from their web sites.
Isabella Smith
سه شنبه 29 بهمن 1398 08:22 ب.ظ
Nice post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every day. It will always be useful to read through content from other writers and practice something from their web sites.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Bella Torres
سه شنبه 22 بهمن 1398 11:13 ق.ظ
What's up, I want to subscribe for this website to take newest updates, therefore where can i do it please assist.
Kaitlyn Allen
شنبه 19 بهمن 1398 09:25 ب.ظ
Wonderful article! We will be linking to this great article on our site. Keep up the great writing.
Kaitlyn Allen
شنبه 19 بهمن 1398 09:25 ب.ظ
Wonderful article! We will be linking to this great article on our site. Keep up the great writing.
Elizabeth Merritt
سه شنبه 15 بهمن 1398 08:59 ب.ظ
i was looking for same information thanks admin for posting this news Thanks
Sally Frost
دوشنبه 14 بهمن 1398 11:15 ب.ظ
I like the valuable info you provide in your articles. I'll bookmark your blog and check once more here frequently. I'm relatively certain I'll be told many new stuff right here! Good luck for the next!
Janice Gonzales
جمعه 11 بهمن 1398 08:17 ب.ظ
bookmarked!!, I love your web site!
Doreen Edwards
چهارشنبه 9 بهمن 1398 06:47 ب.ظ
bookmarked!!, I love your web site!
Olivia L.
چهارشنبه 2 بهمن 1398 06:48 ب.ظ
That is a good tip especially to those new to the blogosphere. Brief but very precise info… Appreciate your sharing this one. A must read article!
Michelle Allen
دوشنبه 30 دی 1398 05:27 ب.ظ
I think this is among the most important info for me. And i am glad reading your article. But should remark on few general things, The web site style is wonderful, the articles is really excellent
Connie Garcia
دوشنبه 16 دی 1398 02:36 ب.ظ
Very good post! We are linking to this great post on our website. Keep up the great writing.
Anna Sanchez
جمعه 13 دی 1398 04:15 ب.ظ
Hello there! Do you know iif they make any plugins to safeguard against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?
Elaine Hibbard
دوشنبه 9 دی 1398 06:33 ب.ظ
It's enormous that you are getting thoughts from this article as well as from our argument made at this time.
Allison J.
سه شنبه 3 دی 1398 04:40 ب.ظ
This is a topic that’s near to my heart… Cheers! Where are your contact details though?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic