خبر گزاری جوانان ایران - آینه

یادبود 10 میلیون كشته های ایرانی- جنگ جهانی اول در تهران(هوكاست ایرانی )

تاریخ:پنجشنبه 25 آبان 1396-05:32 ب.ظ

ایران اگر چه طی دو جنگ جهانی اول و دوم در همان بدایت امربی طرفی خود را اعلام داشت اما به دلیل شاخصه های ژئواستراتژیك و ژئوپلتیك منطقه ای طی این دوجنگ آماج حملات سنگین قرار گرفت.در طی   جنگجهانی دوم  ، علی الخصوص بر اساس تبعات سنگین اقتصادی این جنگ برای ایرانكه منتهی به قحطی های سراسری در ایران شد 10میلیون  در جنگ اول و 8 میلیون در جنگ دوم  ایرانی كشته شدند و كه بیشتر افراد  توسط اشغالگران نسل كشی شدند  كشته یا از نداتشن غذا و دارو كشته شدند  تمام آذوقه ملت را اشغالگران به كشور خود ارسال كردند و بسیاری از زیر ساختهای سیاسی و اقتصادی ایران نابود گشت و اما بعد..

به دولت  جمهوری اسلامی ایران پشنهاد می كنم تا دیر نشده  یك یادبود 10 میلیون كشته ایرانی  جنگ جهانی اول در تهران احداث كند
 و پی گیر غرامت جنگی و نسل كشی  دولتهای روسیه و عثمانی  و انگلیس و..  در طول اشغال ایران در جنگ جهانی اول باشد و همینوطر
 یك یابود بخاطر كشته شده 8 میلیون ایرانی  از سال 1318 خورشیدی تا 1325 خورشیدی بخاطر كشته شدن یا بخاطر اشغال ایران ( قطعی و گرسنگی
 و بیماری ) مردم ایران را كشت..در صورتیكه دولت ایران در زمان جنگ جهانی اول و دوم اعلام بی طرفی نموده بود...
 درجنگ جهانی اول تقربیا نصف جمعیت ایران  كشتار شدند یا كشته شدند بخاطر مقاومت در برابر اشغال  یا ارسال اذوقه ایران به جنگ توسط این متجاوزان چه در جنگ جهانی اول یا دوم..
 چطور است  اسراییل از باز از دولت آلمان  و اروپا غرامت یم گیرد بخاطر هوكاستی كه ساخته ذهن آنهاست انجام شده نه در ان حد... یا ارمنستان   با لابری گری در فرانسه و آمریكا و دیگر  كشورها موفق شده نسل كسی ارامنه در عثمانی را ثابت كند و در صدد گرفتن غرامت است و حتی وارد تاریخ بین الملل نموده است ما چه از آنها كمتر داریم حالا در صورتیكه كشتار و نسل كشی در آلمان و عثمانی ربطی به دولتهای اسراییل و ارمنستان ندارد  و اما كشور من یك كشور باستانی و مستقل بود.... اگر دولت ایران آماده باشد من بعنوان نویسنده و محقق ( 5 كتاب نوشتم ) و روز نامه نگار و درجه دار بازنشسته ارتش حاضرم  مخارج  یادمان 18 میلیون شهدای جنگ جهانی دوم و اول ایران را بدهم هم خودم تنها خانه ام را می فروشم و هم از مردم كمك می گیرم... من پشنهاد می كنم بنیاد یابود 18 میلیون نسل كشی  وشهدا توسط اشغالگران تاسیس شود من آماده رایگان مسئول یابود و هم مسئول حقوقی یابود باشم .....منت هم نمی گذارم ..تمام مطالعات و تحقیقات را دراختیار دولت قرار می دهم..
 تاسیس بنیاد یابود 18 میلیون شهدای و كشته شده ای ایران(هوكاست ایرانی ) در جنگ جهانی اول  و دوم توسط اشغالگران روس و آمریكا و عثمانی و انگلیس و دوستانش.. و عذار خواهی انها از دولت ایران...

توضیح اینكه بنا بر اسناد و مدارك موجود در وزارات امور خارجه ایران و دیگر اسناد و تحقیقات در كتابهایی آستارا در گذر زمان نوشته حریری  و سر گذشت تالشان و داستان های آسمانی ایرانی نوشته اا دارستان فقط در آستارا در سال 1225 زمانیكه گماشته های  شوروی یعنی حكومت پیشه وری ( جمهوری خود خوانده آذربایجان )  درر زمان فرار از ایران بالای 5 هزار ایرانی را قتل عام و بقیه جمعیت یعنی  5 هزار نفر را كوچك اجباری به شوروی كردند و طبق منشور  سازمان ملل متحد همین  كشتار یا همین كوچ اجباری 5000 هزار كودك و زن و نوجوان به شوروی مثال نسل كشی توسط شوروی محسوب می شود  و می توان  در دادگاههای بین المللی  از روسیه فقط برای شهرستان استارا غرامت نسل كشی گرفت و یك یابود نسل كشی مردم آستارا توسط شوروی و گماشته اشان (پیشه وری ) در استارا احداث نمود فردا دیر است ...

 09119812795

 اسماعیل اسدی دارستانی نویسنده و محقق و روز نامه نگار و مستند ساز  و فعال حقوق بشر و محیط زیست ( اولین وبلاگ نویس ایرانی )

dardnews.ir





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Sandra Murphy
چهارشنبه 30 بهمن 1398 10:35 ق.ظ
It's amazing designed for me to have a site, which is good for my knowledge. thanks admin
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:50 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:50 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:50 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:49 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:49 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:49 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:49 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:49 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:49 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Olivia Markland
دوشنبه 28 بهمن 1398 05:49 ب.ظ
Good web site you have here.. It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:41 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:41 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:40 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:40 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:40 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:40 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:40 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Gloria N.
یکشنبه 27 بهمن 1398 05:40 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks I’ve read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.
Natalie Carreon
شنبه 26 بهمن 1398 05:55 ب.ظ
Thank you a lot for sharing this with all of us you really recognise what you are talking approximately! Bookmarked. Kindly additionally discuss with my website =). We can have a link trade agreement between us
Natalie Carreon