تبلیغات
ایران نیوز - تو دهنی احمدی نژاد به خودش! همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند!/ مگر تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟

خبر گزاری جوانان ایران - آینه

تو دهنی احمدی نژاد به خودش! همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند!/ مگر تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟

تاریخ:سه شنبه 8 اسفند 1396-04:25 ب.ظ

محمود احمدی نژاد 16 سال پیش و در زمانی که نه شهردار تهران بوده و نه مسئولیت دیگری بر عهده وی بوده است، بعنوان استاد دانشگاه و عضو جامعه اسلامی مهندسین، مصاحبه ای را با خبرگزاری ایسنا داشته است .

مرور این مصاحبه در بازه زمانی فعلی خالی از لطف نخواهد بود .

مقایسه اظهارات احمدی نژاد از گذشته تا کنون، به خوبی نشان می دهد که وی چگونه خود را برای قضاوت مردم به نمایش گذاشته است .

متن این مصاحبه را در زیر می خوانید:

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: درباره انتقاداتی در ارتباط با عملكرد قوه قضاییه مطرح می‌شود گفت: سیستم قضایی ایران، نمی‌تواند حزبی باشد. رییس قوه قضاییه حق امر و نهی به قاضی را ندارد، این قوه هشت سال در اختیار دوستان ما بود كه الان منتقد هستند، بیش از 50 یا 60 درصد قضات فعلی توسط این دوستان گزینش شده‌اند. این دوستان از اول انقلاب دیدگاه حزبی داشتند. چطور موقعی كه شما بالای سر قوه قضاییه هستید بی‌طرف است ولی فرد دیگری كه می‌آید جناحی می‌شود، البته معنای این مطلب این نیست كه اشتباه اتفاق نمی‌افتد یا بعضی قضات گرایش ندارند، اما بیاییم لیست كنیم ببینیم چند برخورد صورت گرفته ؟ در چه سطحی بوده است و چه كسانی این برخودرها را ملی كردند؟ چرا وقتی یك شهردار به بیت‌المال دست اندازی می‌كرد بعضی از دانشجویان از متخلف حمایت كردند؟ این نقطه ننگ جنبش دانشجویی است كه از مجرم حمایت كند. نقطه افتخار جنبش دانشجویی برخورد با ظلم وبی‌عدالتی است. جلوگیری از چپاول بیت‌المال است. آن آقا می‌گوید 300 میلیون تومان به حزبم دادم. می‌گویند بله كار خوبی كردی. كسانی قوه قضاییه را متهم می‌كنند كه خود صددرصد حزبی عمل می‌كنند. وی افزود: پس از دوم خرداد 15 هزار مدیر كشور عوض شده است، تا آبدارچی ادارات را به‌دلایل حزبی عوض كردند حتی برخی كارشناسان را در برخی وزارتخانه‌ها . اگر كار حزبی را جدا كنیم واقعا اگر یك روزنامه‌نگار تخلف كرد نباید با او برخورد شود، اگر نماینده‌ای از قانون تخلف كرد نباید با او برخورد شود؟ افتخار قانون اساسی ماست كه همه در برابر قانون مساویند. می‌خواهند متخلف را قهرمان جلوه دهند بعد می‌گویند سیاسی برخورد می‌كنند تعداد كل عناصر دستگیر شده چندتاست و در مقابل یك كشور چقدر است؟ هیچ نظامی در دنیا اجازه نمی‌دهد از درون خود و با ساختارهای خود آن را براندازند. عضو جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: كدام قانون اساسی برانداختن نظام خود را در خود پیش بینی كرده است این كه خیلی خنده‌دار است. آقا چرا اجازه نمی‌دهی من در مجلس باشم و بخواهم براندازم. چون اجازه نمی‌دهی دیكتاتور هستی. همواره دیكتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع كرده‌اند! به نظر من بیش از اینكه دوگانگی در رفتار قوه قضاییه وجود داشته باشد، در رفتار جریانات سیاسی وجود دارد، قوه قضاییه می‌خواهد با فساد مالی برخورد كند. پوشش سیاسی می‌دهند كه شما با سرمایه‌گذاری مخالف هستید، اگر همگروه شماست شما همگروه خود را درست انتخاب كن. هر گروه یا حزبی كه می‌خواهد باشد چه این طرف چه آنطرف این منافع ملی است هر كه به ملت دست اندازی كرد باید دستش قطع شود. یكروز می‌گویند مهمان خارجی داشتیم خواسته‌اند فضا بسازند. فردا می‌گویند چون مسافرت خارجی در پیش بود خواسته‌اند فضا بسازند. شش ماه دیگر می‌گویند فلان كنفرانس بوده پس كی باید به سراغ مجرم رفت؟

به گزارش صراط، با مطالعه این اظهارات احمدی نژاد به خوبی مشخص است که وی اگر گفته های سالها قبلش را که هنوز به صندلی شهرداری تهران و یا ریاست جمهوری ایران نرسیده بود مطالعه کند، تو دهنی سختی از خودش خواهد خورد!




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 29 آبان 1397 04:58 ب.ظ
This is very interesting, You're a very skilled blogger.
I've joined your feed and look forward to seeking more of your wonderful post.
Also, I have shared your site in my social networks!
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 29 آبان 1397 02:32 ب.ظ
I've been surfing online greater than three hours nowadays, but I by no means found any interesting article
like yours. It is pretty value sufficient for me. In my view, if all site owners and bloggers made excellent content material as you probably did, the net might be
a lot more helpful than ever before.
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 29 آبان 1397 01:53 ب.ظ
Hello! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
My website looks weird when browsing from my iphone4. I'm trying to find a template or plugin that might be
able to fix this issue. If you have any recommendations, please share.
Thanks!
tinyurl.com
دوشنبه 28 آبان 1397 11:59 ب.ظ
I do not know if it's just me or if perhaps everyone else experiencing problems with your blog.
It seems like some of the text in your content are running off the screen.
Can someone else please comment and let me know if this is happening to them as well?
This may be a problem with my browser because I've had this
happen before. Cheers
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 08:00 ب.ظ
whoah this weblog is magnificent i really like studying your posts.

Keep up the great work! You understand, a lot of individuals are looking around for this information,
you can aid them greatly.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 03:59 ب.ظ
I have read so many articles concerning the blogger lovers but this article is in fact a nice article, keep it up.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 02:24 ب.ظ
This is really fascinating, You're a very professional blogger.

I have joined your feed and look forward to searching for more of your excellent post.
Also, I've shared your site in my social networks
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 12:02 ب.ظ
Hey there! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
My weblog looks weird when browsing from my iphone.
I'm trying to find a template or plugin that might be able to resolve this problem.
If you have any recommendations, please share. Cheers!
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 10:14 ق.ظ
This is my first time pay a visit at here and i am actually pleassant to read all at alone
place.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 07:40 ق.ظ
I'm gone to say to my little brother, that he should also pay
a quick visit this website on regular basis to obtain updated from hottest gossip.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 06:37 ق.ظ
Greetings! Very helpful advice in this particular article!
It is the little changes which will make the largest changes.
Thanks for sharing!
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 06:18 ق.ظ
Thanks for another fantastic post. Where else could anybody get
that kind of information in such an ideal method of writing?
I've a presentation subsequent week, and
I am at the search for such info.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 04:09 ق.ظ
You are so interesting! I do not believe I have
read through something like that before. So good to find someone with genuine thoughts on this subject matter.
Seriously.. many thanks for starting this up.
This site is one thing that is needed on the internet, someone with some originality!
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 03:56 ق.ظ
I'm curious to find out what blog system you're using?
I'm having some small security issues with my latest site and
I would like to find something more safeguarded. Do you have any suggestions?
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 03:22 ق.ظ
bookmarked!!, I really like your web site!
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 02:46 ق.ظ
I am sure this post has touched all the internet visitors, its really really nice piece of writing on building up new webpage.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 02:28 ق.ظ
No matter if some one searches for his vital thing, thus
he/she desires to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 01:58 ق.ظ
I do not even know how I ended up here, but I thought this post was
good. I don't know who you are but definitely you're
going to a famous blogger if you are not already ;
) Cheers!
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 10:06 ب.ظ
I’m not that much of a internet reader to be honest but
your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back
down the road. Many thanks
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 09:40 ب.ظ
Ahaa, its fastidious discussion about this post at this place at this webpage, I have read all that,
so now me also commenting at this place.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 09:30 ب.ظ
If you would like to get a good deal from this article then you
have to apply such techniques to your won web site.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 09:14 ب.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am going through troubles with your RSS.
I don't understand why I can't join it. Is there anybody
else getting similar RSS issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond?
Thanks!!
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 08:45 ب.ظ
Hi to every body, it's my first pay a visit
of this blog; this website contains remarkable and really fine material in favor of readers.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 08:33 ب.ظ
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored material stylish.
nonetheless, you command get got an edginess over that you wish be delivering the following.
unwell unquestionably come more formerly again as exactly the
same nearly very often inside case you shield this increase.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 06:24 ب.ظ
I loved as much as you'll receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored material stylish.
nonetheless, you command get bought an nervousness over that you
wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly
the same nearly a lot often inside case you shield this hike.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 06:05 ب.ظ
Hi, after reading this remarkable post i am as well delighted to share my experience here with
mates.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 05:59 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board and I find
It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided
me.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 05:10 ب.ظ
I constantly spent my half an hour to read this blog's articles every day along with
a cup of coffee.
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 05:00 ب.ظ
I’m not that much of a internet reader to
be honest but your sites really nice, keep it up! I'll
go ahead and bookmark your website to come back later on.
All the best
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 27 آبان 1397 04:33 ب.ظ
Everyone loves what you guys are usually up too.
Such clever work and coverage! Keep up the wonderful works guys I've incorporated you
guys to my personal blogroll.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo